Sıkça Sorulan Sorular

  • Türkiye’den ALBANK hesabıma nasıl Türk Lirası gönderebilirim?

Türkiye’den EFT Sistemi ile aşağıdaki tabloda yer alan Muhabir Bankalarımız üzerinden Türk Lirası
Transferlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

TÜRK LİRASI TRANSFER İŞLEMLERİ
IBAN BANKA ADI SWIFT/BIC ALACAKLI HESAP ADI AÇIKLAMA*
TRY TR190001500158007305517837 TÜRKİYE VAKIFLAR BANKASI TVBATR2A ALBANK LTD. MÜŞTERİ NO / KART NO – AÇIK İSİM
TRY TR510013400000044226800001 DENİZ BANK AŞ. DENTRIS ALBANK LTD. MÜŞTERİ NO / KART NO – AÇIK İSİM

***FAST ile yapılan hızlı para gönderimlerinde sadece Türkiye Vakıflar Bankası üzerinden işlem yapabilirsiniz.

 

  • Türkiye ve Yurt dışındaki bankalardan ALBANK hesabıma nasıl döviz gönderebilirim?

Türkiye ve yurtdışındaki bankalardan SWIFT sistemi ile aşağıda yer alan Muhabir Bankalarımız
Üzerinden döviz transferlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

YABANCI PARA TRANSFER İŞLEMLERİ
IBAN BANKA ADI SWIFT/BIC ALACAKLI HESAP ADI AÇIKLAMA*
USD TR57 0001 5001 5804 8016 4650 71 TÜRKİYE VAKIFLAR BANKASI TVBATR2A ALBANK LTD. MÜŞTERİ NO / KART NO – AÇIK İSİM
GBP TR24 0001 5001 5804 8016 4650 83 TÜRKİYE VAKIFLAR BANKASI TVBATR2A ALBANK LTD. MÜŞTERİ NO / KART NO – AÇIK İSİM
EUR TR35 0001 5001 5804 8016 4650 79 TÜRKİYE VAKIFLAR BANKASI TVBATR2A ALBANK LTD. MÜŞTERİ NO / KART NO – AÇIK İSİM

 

  • ALBANK hesabımdan Türkiye veya yurtdışındaki herhangi bir hesap numarasına nasıl para gönderebilirim?
  1. ALBANK Şubeleri, ALBANK İnternet Bankacılığı ve ALBANK MOBİL üzerinden EFT Sistemini kullanarak Türkiye’deki bir hesap numarasına Türk Lirası transferlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
  2. Tüm ALBANK Şubeleri ve ALBANK İnternet Bankacılığı üzerinden SWIFT sistemini kullanarak

Türkiye’deki bir hesap numarasına Yabancı Para transferi gerçekleştirebileceğiniz gibi Türkiye dışındaki ülkelere SWIFT sistemini kullanarak Türk Lirası veya Yabancı Para Transferinizi gerçekleştirebilirsiniz.

 

  • ATM’den hangi işlemleri yapabilirim?

– Para çekme,

– Para yatırma,

– Kredi kartı borcu ödeme,

– Havale/Virman İşlemleri,

– Bakiye sorgulama,

– Hesap Hareketleri,

– Nakit Avans,

– Taksitli Nakit Avans ve Kredi Kartı Ekstre Bilgisi

– Öğrenme işlemelerini yapabilirsiniz.

 

  • ATM Kredi Kartıma el koydu, ne yapmalıyım?

Bankamız çalışma saatleri içerisinde 0 392 444 52 52 numaralı ALBANK telefon bankacılığı hattını, banka çalışma saatleri dışında 0 392 444 50 00 numaralı CardPlus İletişim hattını arayarak bilgi vermeniz gerekmektedir.

 

  • İnternet/ Mobil Bankacılığına nasıl başvurabilirim?

İnternet bankacılığı ilk kayıt işlemleri için size en yakın şubemize şahsen başvurmanız gerekmektedir.

 

  • İnternet/ Mobil Bankacılığına nasıl giriş yapabilirim?

Şubemize başvurduğunuzda sizin belirlediğiniz kullanıcı adı ve banka tarafından cep telefonunuza gönderilen e-parola ile www.albank.com.tr web sitemizden ve mobil bankacılık uygulamamızı GooglePlay ve AppStore’dan indirip giriş yapabilirsiniz

 

  • İnternet/ Mobil Bankacılığından hangi işlemleri yapabilirim?

İnternet bankacılığı üzerinden işlem saatleri içerisinde Yurtiçi EÖS ve Yurtdışı (Türkiye) EFT kredi, elektrik, telefon faturalarınızı şubelerimize gitmeden kolaylıkla ödeyebilirsiniz.

 

  • İnternet/ Mobil Bankacılığından hangi işlemleri yapabilirim?

İnternet bankacılığı üzerinden işlem saatleri içerisinde Yurtiçi EÖS ve Yurtdışı (Türkiye) EFT kredi, elektrik, telefon faturalarınızı şubelerimize gitmeden kolaylıkla ödeyebilirsiniz.

          İnternet Bankacılığı Çıkış İşlem saatleri

İşlem saatleri sonrasında girilen talimatlar ertesi sabah işleme alınmaktadır.

TRANSFERLER LİMİT TL İŞLEM SAATİ
HAVALE MÜŞTERİYE TANIMLI LİMİT 24 SAAT
EFT (Yurt Dışı TL) MÜŞTERİYE TANIMLI LİMİT 08:30 / 16:15
EÖS (Yurtiçi TL) MÜŞTERİYE TANIMLI LİMİT 09:00 / 15:15
DÖVİZ ALIM-SATIM MÜŞTERİYE TANIMLI LİMİT 24 SAAT
FATURA ÖDEMELERİ MÜŞTERİYE TANIMLI LİMİT 24 SAAT

***Tarafınıza tanımlı olan limiti öğrenmek veya yükseltmek için şubenizle görüşmeniz gerekmektedir.

 

  • İnternet / Mobil Bankacılığı kullanıcı adımı, e-parolamı unuttum giriş yapamıyorum. Ne yapmalıyım?

İnternet Bankacılığı e-parola işlemleri için en yakın şubemize uğrayabilir veya 08:30-12:30 / 13:30-17:30 saatleri arasında 0392 444 5252 numaralı telefondan bankacılığı hattımızı arayabilirsiniz.

 

  • Kredi kartıma nasıl şifre oluşturabilirim?

Müşterilerimize kart teslim işlemleri şubelerimiz tarafından yapılmaktadır. Kartınızı teslim aldıktan sonra şubelerimizde bulunan pos cihazlarından kartınıza şifre/pin oluşturabilirsiniz. Kartı bloke olan kullanıcılarımız en yakın şubemize veya cardplus üye bankalarına uğramaları durumunda kartlarına şifre/pin oluşturabilmektedir.

 

  • Kredi kartı şifremi nasıl değiştirebilirim?

Kartınıza ait şifre/pin değişiklik işlemlerinizi ATM’lerimiz aracılığı ile yapabilirsiniz.

 

  • Hesap bakiyem uyuşmuyor, param nerede?(Modern Hesap Nedir?)

ALBANK Modern Hesap: Vadesiz Mevduat Hesabınızda bulunan 3.000 TL üzeri mevduatınız her iş günü sonunda değerlenmesi için Vadeli Mevduat yapılmaktadır. 3.000 TL’lik tutar ise acil nakit ihtiyaçlarınız için Vadesiz Mevduat Hesabınızda tutulmaktadır. Vadesiz Mevduat Hesabınızda kalan tutarı kullanmanız halinde bir sonraki iş günü Vadeli Mevduat yapılan paranızdan Vadesiz Mevduat Hesabınızda ki paranız 3.000 TL’ye tamamlanacaktır.